Vážení, odčervení, procházka po dvorku a Ambra

12.03.2012 19:35

Dnes jsem do tabulky doplnila hmotnost štěňátek ve 4. týdnu, není už to tak přesné vážení, protože kuchyňské digitální váze, která je jen do 3 kg už odrostli, ale pro ilustraci, jak přibírají, to určitě stačí. Dnes už miminka budu přikrmovat třikrát, dostali ráno Sunarku, tentokrát krupicovou, myslím že jim chutnala mnohem víc jak rýžová (nebo měli ráno větší hlad než jindy), protože se na ni vrhli šílenou rychlostí a během chvilky pomlaskávání byla miska prázdná, takže jsem ještě vyráběla nášup, ale ten už jen maličko olízli a zbytek nechali Bolče. V poledne dostali kašičku z kuřecích prsíček a mléka a večer dostanou totéž, jen jim do masíčka ještě přidám žloutky a mrkvičku. A zítra už vyzkoušíme masíčko hovězí, myslím že jim bude taky chutnat, jsou to kyseliny. Včera jsme opět odčervovali, tentokrát už jsem chtěla něco jiného, růžová vodička jim minule tuze nechutnala. Dostala jsem pastu Vitaminthe, prý je hodně nechutná, ale naši nenasytové se po ní div ne ještě neoblízli, tentokrát se žádné zvedání žaludků nekonalo, jen večer měla Ammy, Adine a Ambra řidší a častější bobek, ale ještě během noci se to upravilo a ráno už byli všichni v pohodě, chuť k jídlu a zlobení to neubralo žádnému.

V neděli se také dojeli podívat budoucí majitelé naší Ambrušky a tak i ona už má své páníčky zajištěné, věřím, že i ona se u nich bude mít moc dobře :-) Přidala jsem do alb na rajčeti fotky jednotlivých štěňátek (odkazy na alba jsou stále pod tabulkou hmotností) a dále jsem  sem https://www.rajce.net/a6148541 přidala nějaké fotky z procházky miminek po dvorku, vzali jsme je zase na chvíli ven, aby si postupně zvykali i venku a mohli zase poznávat něco nového.

Večer jsme ještě museli zvednout vchod do bedny, protože Alfík zjistil, že když se chytí tlapkama za okraj, tak se začne jeho tělíčko hezky převažovat směrem z bedny ven, ještě jsme ho stačili zachytit a vrátit do bedny, po něm to hned zkoušeli ostatní, takže vchod byl ještě včera večer zabarikádován, Bolča má ztížený přístup dovnitř, ale zvládá to. Měla jsem strach, aby prckové neutekli v době, kdy tu nikdo nebude a oni by třeba překousali elektrické kabely. Dnes mi měla poštou dorazit ohrádka na zvětšení jejich vnitřního výběhu, ale pošta zas tak dobře nefunguje :-( , tak snad zítra se dočkáme.