Vážení a venčení

19.03.2012 19:36

Doplnila jsem to tabulky hmotností váhu štěňátek v jejich 5 týdnech života. Hmotnost není už tolik přesná, váží se se mnou na digitální váze a poté odečítám svou hmotnost, ale přesto je vidět, že opět hodně vyrostli. Už od třetího týdne je nejmenším štěndem naše Ammy, přitom není nijak hubená, jen je menší a děsně mrštná a divoká, myslím, že si s ní užijeme :-) Zato po první dva týdny stále nejmenší Adinka se rozhodla, že své sourozence dohoní a možná i brzy předhoní, od té doby co dostávají příkrmy se dere k misce jako první a poslední odchází a své sourozence opravdu dohnala. Všichni jsou už velmi čiperní a doma v ohrádce je to nebaví. Víkend byl velmi teplý, takže na dvorku strávili oba dva dny už od dopoledne až do večera. Nechtěla jsem je dávat ven, když nemám čas na ně dohlížet, ale po víkendu stráveném venku i dnes očekávali, že je vynesu už poránu......stáli všichni v koutě ohrádky u dvěří vedoucích ven a smutně koukali, bylo mi líto, že je nemůžu vynést ven, ale bála jsem se je venku nechat chvíli bez dozoru. A tak jsem zase přemýšlela a vymýšlela jak to udělat... a tak jsem zajela koupit králičí pletivo, s manželovou pomocí jsem přehradila našikmo další část dvora, tak aby se miminka nedostala do blízkosti vrat (bojím se, aby jim přes vrata někdo neublížil, hlavně děti jsou nevyzpytatelné) a ani ke vchodovým dveřím (aby nestrčili pacičku pod dveře a někdo je nezranil,kdyby neopatrně otevíral). Takže pokud zítra nebude ráno extrémně špatné počasí, půjdou ven už ráno, aby se mohli vyběhat a vyřádit. Všichni naštěstí hned pochopili, že mají boudu, kam se mohou schovat,  jsou opravdu moc šikovní. A v nejhorším je zase schováme domů. Teď večer už všichni spinkají v ohrádce doma, ještě dostanou svou večerní dávku granulek, pak tu bude chíli zase rozruch (jídlem ožívají) a pak snad až do rána bude klid :-)