Útěkáři

23.03.2012 17:04

Miminka jsou čím dál čipernější. Každý den už tráví od rána do večera ve svém venkovním výběhu a moc se na to těší. Na noc se ještě bojím, aby neprochladli a tak je nosím domů do tepla. Přeci jen jsou to ještě miminka, i když pěkně divoká. Postavit se mezi ně do jejich výběhu je čím dál tím "nebezpečnější" :-)))), okamžitě se na nás vrhají a hrají si a okusují nohavice, tkaničky, boty, když se skloníme tak i ruce, vše co se hýbe a oni na to dosáhnou.

Předevčírem večer se podařilo Ammy 3x během chvíle utéct z jejich vnitřního výběhu, sice jsme vlez pro Bolču zvedli výše, ale pro Ammy to nebylo dost vysoko. A druhý den se zase osvobodila z venkovního výběhu, vždy tak radostně přiběhne, vrtí ocáskem a je nadšená, že to dokázala. Takže plůtek ve venkovním výběhu jsem musela provázkem přichytit do výše, aby ho nerulovala dolů a neutíkala. Doma jsem zase zadělala vchod do bedny pro Bolču, na noc jsem jí ale chtěla umožnit kojení a tak v domnění, že mimča v noci spí a neutíkají, jsem jí vchod zase na noc otevřela. Ráno mě přivítaly hned u dveří v kuchyni kromě Boliny i tři naprosto nadšené a šťastné, ocásky a zadečky vrtící  Ambruška, Airiska a Ammy. Kdybych přišla o chvíli později, určitě by byla venku všechna štěnda :-) Takže od dnešní noci ruším i noční kojení, nakojí se večer a pak ráno, stejně už 3x denně pojídají granulky a mlíčkem se jen dopíjejí. Jinak mi tu útěkářky naštěstí nic moc neprovedly, pouze si tu popotahovaly po podlaze zavázaný igelitový pytel s jejich večerní nadílkou bobanů, připravený ještě na ráno :-), pak z pod konferenčního stolku mi vytáhly knihu o přirozené stravě Barf (asi měly chuť na masíčko a koukaly jak si připravit chutnou svačinku), na lině byl jeden bobík a jedna loužička a jedna maličká loužička i na koberci, asi nebyly venku zas tak dlouho :-)