Ohrádky

13.03.2012 19:26

Dnes nám konečně dorazila ohrádka....a díky nedorozumění s kamarádkou mi nakonec dorazily ohrádky dvě :-) Jednu mi zapůjčila kamarádka, je to ohrádka menší a jednu jsem si objednala na netu, ta je větší. Hned jsem tou větší ohrádkou přehradila dvorek tak, aby mimina nemohla na horní část, kde by se mohli připlést do hromady nenařezaného dříví a nebo do jiného bordelu, který by na ně mohl spadnout a zranit je. A pak jsme mimča vynosili na vzduch a dali se do přestavby.  Opět jsem přestavěla nábytek, aby miminka měla víc místa a my samozřejmě zase o kus méně :-) z bedny jsme odmontovali jednu stěnu a na ní jsem pak přidělala tu menší ohrádku od kamarádky, prckové tak i doma mají dostatek prostoru. Když jsem je zase nanosila domů, evidentně ožili, poskakovali po tom zvětšeném prostoru jak koníčci, když se vyřádili a najedli, tak se rozutekli po ohrádce a teď spí každý v jiném koutku, nemusí se tlačit. Samozřejmě že všichni spí zase na lině, dostali opět čistou vypranou deku, ale na té je jim teplo, holt labíci :-) Přes ohrádku mají i mnohem lepší výhled na nás a nelezou tolik po bedně a já nemusím mít strach, že přepadnou.