Odčervení, návštěvy

25.03.2012 21:26

Dnes jen velice krátce, nějak nestíhám. Dnešek byl od rána ve znamení návštěv, jen jsem stihla uklidit ranní nepořádek a nadílku bobánků a loužiček ve vnitřním výběhu a přijela návštěva podívat se na svou Ambrušku. Ambruška sice ještě nespinkala, ale měla spinkací touhy a pořád utíkala ke dveřím a chtěla ven za ostatními do boudy :-), takže se nepředvedla v plné síle a nasazení, ale myslím, že i tak to na ukázku stačilo :-) Její páníčci jí dovezli míček, to je  prcků oblíbená hračka, Alfíkův míček je pořád v permanenci, a já si už musela udělat seznam hraček, abych věděla, který prcek má kterou hračku a vezme si ji potom navoněnou maminkou a sourozenci s sebou do svého nového domova. Míček samozřejmě, jako všechny ostatní, novými páníky dovezené hračky, zabavila Bolča a jala se ho vyzkoušet jako první. 

Jinak jsou všichni do jednoho velice temperamentní, nemohu o žádném z miminek říct, že by bylo klidnější jak druhé. Dřív bývala nejklidnější Aischenka, ale už si nemá s ostatními co vyčítat. Je to banda rošťáků. Začínají mi utíkat z venkovního výběhu, budu muset plůtek zítra zvednout, jsou opravdu všichni moc šikovní a vynalézaví. 

Po této návštěvě jsem stihla uvařit, najíst se a pak jsem za pomoci naší Markétky štěňátka odčervila. Tentokrát už dostali na odčervení tabletku, Airiska a Ammy ji spolkly vzorně a bez problému, hezky zabalenou v hovězím masíčku, do Alfíka a Adinky jsme tabletku vnutily až snad napotřetí, spolkli maso a tabletku vzorně vyplivli i když jsme jim ji cpali až na kořen jazyka a držely papulky vzhůru,  Aischenka ji okusovala, sice taky natřikrát, ale vždy rozkousala kousek a napotřetí byla tabletka snězená a do Ambrušky jsme ji dostaly snad až na desátý pokus, velice umě ji z hlouby krku vyvrátila ven a vyplivla, nakonec se i to podařilo a mimina jsou tedy potřetí odčervena. Za chvilku nato tu byla návštěva další a ještě během její přítomnosti dojela další návštěva, podívat se na štěňátka. Odpoledne už jsem potřebovala vypadnout i já :-) a tak jsem i já odjela na návštěvu ke své tetě :-)

Váhy prcků doplním do tabulky zítra, snad to stihnu :-)