Máme štěňátka!

06.04.2013 22:27

Po namáhavém dni a probdělé noci se nám dnes narodily dvě úžasné sheltií holčičky! Že to ale byly nervy! :-) Shirleynka už včera začínala jevit známky rychle se blížícího porodu a tak jsem na zavolání raději dříve odjela z práce, co kdyby něco. Nakonec se celý den nic nedělo, celou noc jsem probděla na gauči vedle porodní bedny a stále nic. Brzy ráno už ale začaly být vidět první stahy a tak bylo jasné, že se to nezadržitelně blíží. Voda nám odtekla v 8:45 a pak se dlouho nic nedělo, už jsem se začínala bát a přemýšlet, jakého veterináře volat, až si Shirleynka poradila i beze mě a v 11:50 se jí narodila první tricolorní holčička! Ještě se nestihla ani pořádně rozkoukat a ve 12:20 už byla na světě i její modrá holčička. Dlouho jsem čekala, zda bude nějak pokračovat nebo ne, protože na sonu byla vidět miminka 3-4, ale nakonec jsme u 2 miminek zůstali a musím říct, že čím jich je míň, o to víc si na nich příroda dala záležet! :-)