Konečně zváženi :-)

30.03.2012 07:32

Tak jsem konečně včera večer stihla vážení našich medvídků, vzhledem k tomu, že jsem je vážila později, tak jsou přírůstky poněkud vyšší, i Ammy už se dotahuje svou vahou na zbytek týmu :-) Mám dojem, že se také hrozně moc rozjedli, ze 140g na mimčo a den jsme od včerejška už na 160 g na den na jednoho a stále si myslím, že by zvládli víc :-) Oni jsou hrozně pohybliví, celý den se po sobě válí, blbnou, honí balonky a nebo mi oškubávají ze zdi psí víno, zábava se vždycky nějaká najde. Kdykoli se k nim někdo přiblíží, tak se sesypou na ohrádku a nebo na nohy příchozího, nadšeně vrtí ocásky, vyskakují, aby byli co nejblíž lidské ruce a člověk pak nestíhá hladit, aby žádného nevynechal a nebo neošidil o mazleníčko :-) Jsou úžasní a čím víc se blíží jejich odchod, tím větší mě zachvacuje smutek :-( ...i když věřím, že mazleni a hýčkáni budou i v nových domovech, tak je mi líto, že přijdou o tu svou smečku, o sourozence, se kterými se tak báječně řádí a blbne .