Den volnosti :-)

11.04.2012 19:10

Tak veškerá moje obranná opatření byla marná, jen co jsem ráno holky zavřela do ohrádky, tak než jsem stihla donést jídlo už byly všechny tři na terase. Ještě jsem se pokusila jim ohrádku jednou zpevnit, ale vše marné. Stejně tak slípkám se podařilo opustit svůj výběh a proto jsme vyhlásili den volnosti. Štěňátkům jsme otevřeli dvířka v ohrádce, aby ji nemusela složitě bourat a přelézat, slepičkám jsme otevřeli také dvířka v jejich výběhu a všichni (díky tomu, že slepice i pejsci prolezou díky své "velikosti" prostředním plůtkem, který zabraňuje ovečkám chodit na spodní dvůr) se celý den společně družili a trávili den na celém dvorku pospolu (já potom až do večera uklízela, ale to je detail :-D), takže štěňátka si zvykla na slepice tak, že je nehonila, hrála si také nahoře u oveček, všichni pospolu a po celém dvorku. Takže dnes proběhla u štěňátek perfektní socializace s ostatní havětí :-) Večer byly holky tak utahané, že spaly několik hodin, dokonce jim ani nevadilo, že kolem nich "máchám" koštětem a hrabičkama a snažím se u nich uklidit. Bylo jim to jedno :-) 

PS: a přes svá slova jsem dnes večer ještě jednou zkusila horní ohrádku zpevnit, manžel mi k ní zatloukl do země další trubku a já k ní ohrádku přidrátovala ještě na druhé straně....tak schválně kolik minut, nebo hodin to tentokrát vydrží :-)