Alfík a další novinky

09.07.2012 21:39

Děkujeme moc páníčkům Alfíka, kteří se nám už před týdnem také ozvali. Ale vzhledem k tomu, že jsme tu týden měli na prázdninách kamarádku z jižní Moravy s miminkem a labradorkou Bonyškou (sestrou naší Bolinky), tak jsem neměla moc čas psát. Alfík bude pořádný kus chlapa, už dávno všechny ségry předběhl a při posledním vážení měl 20,5 kg. Stejně jako naše Ammy trénuje sílu pacek vyhrábáváním všeho možného i nemožného. Miluje vodu a zvládá už celkem základní povely. Mám ze všech velikou radost.

Já jsem s Ammynkou absolvovala v sobotu v poslední červnový den alespoň jednodenní výcvik u Martina Incédiho (v neděli už jsem tu měla návštěvu) a jsem opravdu moc nadšená. Amynka se během té chvilky naučila nádherně chodit na vodítku (bez jediného povelu a urvaných rukou), zdokonalili jsme přivolání, poradil jak správně začínat s aportem, kdy a jak chválit, pískat, laskat, odebrat aportek  :-)))) , jak začít s nácvikem dohledávky, a mimo jiné Amynka poprvé okusila bažantíka a králíka, nebála se ničeho a i toho obrovského bážu se mi snažila donést, je opravdu moc šikovná. Jsem moc nadšená, protože Martin s psíky cvičí bez jakéhokoli použití násilí, tlačení psa někam, prostě jen psům perfektně rozumí a využívá jejich přirozeného chování a ono to kupodivu funguje. Chystáme se na další výcvik do Rakovníka zase 28.-29.7., tentokrát už využijeme oba dny a nejspíš na výcvik dorazí i taťka Bert. Takže o to víc se těším. Dnes, po týdnu flákání se a netrénování jsem vzala Amynku zase na vodítko a do polí aportovat a nezapomněla nic, chodí vzorně u nohy, reaguje na přivolání, nadšeně lítá pro aporty a nosí mi je do rukou, je opravdu úžasná :-)

A musím se ještě pochlubit opět naším taťkou Bertem (Chit z Temné jeskyně), během svátků se zúčastnil IV. Středočeského derby retrieverů a vyhrál 2. místo s plným početem bodů v Podzimních zkouškách i Speciálních zkouškách z vodní práce, takže oboje v I. ceně a za oboje zkoušky získal další dva CACT. Je úžasnej, šikovnej a má super páníčky. A tímto jim musím ještě jednou pogratulovat!!!! https://labrador-bert.webnode.cz/products/iv-stredoceske-derby-retrieveru/