Adine

13.04.2012 20:48

Dnes odjela do svého nového domova také Adinka, přejeme jí u nových páníčků jen to nejlepší a vzhledem k tomu, že i ona (stejně jako všechna naše štěňátka) má velmi příjemné a sympatické páníčky, tak věříme, že u nich bude šťastná a spokojená. Nejela od nás tak daleko, bude bydlet v Praze. Zbývá nám už jen naše Ammy a pak Airiska, která nás bude rozveselovat ještě dalších 14 dní do doby, až si i ji její páníčci budou moci odvézt domů. Ta pojede nejdál, do Brna, odkud zase pochází naše Bolča. Bude tak mít blízko svou babičku Frencisku :-) a spoustu vlastních i nevlastních tetiček. 

Holčičky už jsou tak šikovné, že horní ohrádku jim nezavírám, stejně ji převrátí a vyvrátí a přelezou, tak proč je učit demolování, radši ať jdou vrátky, když už tak moc touží po tom, se toulat po celém dvorku. Dneska si usmyslely, že budou chytat slepice a docela se jim to dařilo, vrhly se na slípku všechny tři, týmová souhra, moc se jim líbilo, že před nima utíká a tak ji dohonily a chytily...to bylo vysvětlování, že slepice se za ocas nedrží. Doufám, že to pochopily, teď už na ně budou jen dvě. Naštěstí slípku držely po labradorsku, jen držely, necupovaly a netiskly, jsou to rozené přinašečky, kdyby ji unesly, tak mi ji nepoškozenou, pouze oslintanou donesou. Takhle ji jen oslintaly. Takže už se pohybují po celém dvorku, ovce mi nahánějí lépe než naše bordera se sheltií dohromady a když jsou unavené, zalehnou nahoře na hromadu písku a pozorují slepice a ovce. Čím více se pohybují, tím větší mají i spotřebu granulek. Momentálně jsme už na 250 g na jednu a den, uvidím jak mi na této dávce budou prospívat, pokud by moc přibíraly, tak zase uberu. 

Navečer jsme zase stihly s každou zvlášť potrénovat přivolání, docela si mě obě hlídají, jsou šikovné. Po nich jsem ještě než zapadlo slunce vylítala Bolču. Nevím čím to je, ale pejsci jsou všichni čiperní a já jsem totálně vyčerpaná...a přitom jsem měla v plánu utahat je :-)