4. týden života

09.03.2012 18:27

Tento týden byl ve znamení mnoha novinek.  První z nich je, že jsem začala pracovat místo směn na osmičky, což znamená, že po práci se vrhám na krmení dravé zvěře, do večera mám co dělat s vařením pro Bolinku na druhý den, pro miminka, pro zbytek směčky, taky musím vařit pro rodinku, k tomu denně peču domácí chléb, sem tam něco na zub, musím si pohrát a věnovat se miminkům, vyčistit jim jejich bednu, do které už jsme dali Drybedku jen poloviční a na zbytku mají noviny, aby se postupně naučili chodit čurat na ně, což se jim zdárně daří a já už nevím, kde tolik novin brát (podložky se mi neosvědčily, ty mi miminka okamžitě začnou cupovat a rulovat a ničit) a ve výsledku nestíhám psát na web. Sem tam stihneme zmáčknout nějakou fotečku, takže vám zase dám odkaz na pár nových fotek na rajčeti.

Další novinkou je, že jsme miminka začali přikrmovat, nejprve jen masíčkem z kuřecích prsíček, lehce ovařených a rozmixovaných s mlékem na kašičku (proto i tolik špinavých mimin na fotkách) a nejprve jen jednou denně, stále přibírají, tak víc nebylo třeba. Dnes prvně dostali i kašičku ráno, nakonec jsem se na ráno rozhodla pro rýžovou Sunarku, moc jim chutnala a k odpolední svačince už do masíčka (teď už syrového) dostali poprvé i nadrbno nastrouhanou a povařenou mrkvičku, také ji s masíčkem bez problémů vylízali z misky :-)

Další novinkou je, že dnes se poprvé podařil útěk z porodní bedny, prvním uprchlíkem byla Adinka, myslím, že jí Bolča trošinku pomohla, ale když je pozoruju, brzy zdrhnou všichni.

A snad poslední novinkou je dnešní výlet mladých na dvorek na sluníčko. To jsem bohužel nevyfotila, ale příští výlet už určitě zdokumentuji. Vynášela jsem je ven v košíku na prádlo po třech a už se opravdu hodně moc pronesou, funěla jsem pak jako sentinel a už neměla sil vracet se pro foťák :-) Mimča zpočátku byla venku trošku nesmělá, vzdálila se tak maximálně na 20 metrů z místa, kde jsem je vyložila, pak chvíli pobíhali a zvědavě zkoumali dvorek a když je to přestalo bavit, začali pokňukávat a pak se svalili na jednu velkou hromadu a usnuli, tak jsem je zase postupně nanosila domů do tepla, musí si zvykat postupně :-)

...a ještě jedna novinečka. Když mi zůstala jako poslední nezamluvená zrovna Ammynka, naše srdeční záležitost, zalekla jsem se, že by mi ji mohl někdo "vyfouknout" a rozhodla jsem se, že si přeci jen jedno štěňátko nechám :-) tímto se naše 4 členná smečka rozrůstá na 5 člennou, Ammynka bude naše :-)

 

A tady je odkaz na nové fotky: https://www.rajce.net/a6140788