4. odčervení

10.04.2012 19:29

Tak jsem dnes holky počtvrté odčervila, tentokrát jsme dostali tabletku Prazitel Plus. Když jsem viděla jak je veliká, tak jsem měla obavy, jak ji do nich budu cpát. Mé obavy se ukazály jako zcela zbytečné. První jsem vzala Ammy,  tabletku jsem obalila kouskem šunky a myslela jsem, že mi ta naše potvůrka sežere i ruku, okamžitě v ní zmizela tabletka i se šunkou. Tak dostala ještě kousek šunky za odměnu. Druhá šla na řadu Adinka, ta sice jedla rozvážněji a elegantněji, mou ruku vynechala, ale tabletka i se šunkou v ní taky zmizely napoprvé, tak taky dostala šunčičku za odměnu. Jako poslední šla Airiska, jedla taky s rozvahou a napoprvé jí tabletka z papulky vypadla, asi si chtěla pojistit další kousek šunky, s tím druhým už v ní bezpečně zmizela i tabletka a tak byla taky odměněna :-)

Ještě jsem stihla s Airis i s Ammy (s každou zvlášť) opět potrénovat přivolání (Adinku jsem nechala, tu jsem jen pořádně pomazlila...ta půjde domů už v pátek a tak ji na sebe nebudu tolik vázat, tohle potěšení přenechám jejím páníčkům). Všechny tři si rychle navykly, že je navečer necháváme běhat volně po kuchyni a když je zavřeme do ohrádky, tak si vynucují kňouráním vypuštění mezi nás. Nejsou vůbec hloupé, vědí jak na nás. 

Jinak včera večer jsem (ve 22 hod!!!) jsem opět předělávala venkovní výběh, přišli jsme večer z návštěvy a holky byly zase venku, opět vykously tentokrát dvě příčky z dřevěného boku staré postýlky, který jsem tam měla. Je teda možné (spíš pravděpodobné), že to udělala Bolča, chtěla k nim. Zezadu umí ohrádku přeskočit, ale my ji nechali dole a tak se asi snažila dostat k mimčům. Takže v noci, když jsem prcky přenesla dovnitř,  jsem dřevěnou ohrádku vyměnila za kovovou (opět bok ze staré postýlky, tentokrát kovové), já už si připadám jako dráteník :-) ....no a horní ohrádku jim zase Bolča neustále povaluje a otvírá jim zase průchod nahoru. Když jsem pryč, tak mám strach je tam nechat, takže tam jsem zase k ohrádce přitloukla další trubku do země a k ní ohrádku opět přidrátovala :-) Další protiútěková opatření vzdávám, ať už si běhají kde chtějí...i když zatím ohrádky drží...ťuky ťuk :-)