3 miminka jsou doma

07.04.2012 06:50

Tři miminka už se vydala do svých nových domovů, všichni tři zvládli cestu perfektně, nikdo se nepočural, nepokakal a ani nepoblinkal, vypadá to, že budou všichni auto milovat (jezdí se jím totiž na bezvadné výlety) a zvládat bez problémů. Hrozně moc vám všem děkuju za zprávy a i za fotky z nových domovů a budu moc ráda, když mi dáte sem tam vědět jak se prckové mají, jak vám rostou a pod. 

Doma nám to hrozně osiřelo, večer v domácí ohrádce byly holky ukníkané a že už zbyly jen tři, tak jsme je do kuchyně vypustili všechny. To bylo rodeo, lítaly, blbly spolu, vycachtaly veškerou vodu na pití a rozšlapaly ji po kuchyni, přetahovaly se o naše bačkory, honily se...no prostě řádily, Lucinku jsem pro změnu zavřela do jejich ohrádky, protože by ji uhonily a na to už ona není. Večer potom padly do ohrádky a spaly jako zabité. Ovšem ráno mě čekalo další překvapení, děvčata se rozhodla, že v kuchyni je víc prostoru a tak přesto, že jsem bednu už ohradila ze všech stran plůtkem, tak utekla, přelezla to. A opět vlna obrovského nadšení a štěstí, jak jsou šikovné, mohly si ukroutit zadečky a ocásky radostí  :-) Jsou k umazlení, potvůrky chlupatý, já jen budu muset vymyslet jejich spinkání  :-)